Thursday, December 29, 2005

Ni vet vilka ni är!

Har du fantastiska vänner? Det har jag. Låt mig ge ett litet exempel.
Jag har ju 30-årskris dårå, ingen hemlighet. När jag kom till jobbet en dag hade två av mina gullisar petat ihop en cd med nostalgitrippslåtar som spelades när vi var ute och backpackade ihop för hundra år sedan. Konvolutet var en tokgalen bild på mig från resan. Jag blev gråtfärdig och helt varm i mitt stenhjärta. Ni vet vilka ni är och jag älskar er så oerhört. Ni vet vad jag behöver från 50 mils avstånd. Ni berikar mitt liv på ett sätt som jag inte kan beskriva. Hoppas jag någon gång kan pigga upp er på samma sätt. Är inte världens mest lyhörda person men behöver ni hjälp någon gång skulle jag kidnappa era svärmödrar bara ni ger mig ett datum.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Och du berikar våra liv på precis samma sätt! Helgen när du var på besök var en av de bästa på länge!

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pussgurka :)
Det är ju för att du är så bra. Fattar du inte det?

12:26 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Krisarn loves you!

12:48 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Svärmödrar - den enda trösten i det eländet är att man kan få bli en själv och på så sätt föra vidare en elak tradition till yngre generationer.

2:10 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se