Monday, February 27, 2006

Jag hatar inte sport


... men jag bryr mig inte heller så särdeles mycket. OS-feber och hockeyguld är fantastiskt roligt och det är naturligtvis alltid bra för Sverige när vi vinner i sportevanemang. Min kille var en solstråle hela kvällen igår och Medis lär bli ett kokande hav av dyrkande svenskar som skall sända kärlek till våra hockeyhjältar. Helt rätt.

Men det som slår mig som helt sjukt konstigt är att jag som då inte bryr mig alls, egentligen, bara har en dröm just nu och det är att få släta av Foppa snabbare än Nicklas Lidström satte 3-2.

Star struck - ehe

2 Comments:

Blogger hanna said...

Urk. Han ser ju så jävla svettig ut jämt... :)

5:07 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Jag vet, min libido spelar mig ett spratt!

5:16 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se