Monday, January 16, 2006

Shit!


Har ett problem på jobbet. Vi sitter alla mer eller mindre i samma lokal, inga egna rum eller så. Och det är ju helt OK, jag gillar kontorslandskap. Själv sitter jag så att jag har koll på alla och för en kontrollmänniska som mig är det alltid lugnande. Det finns bara ett problem, och det gör sig påminnt dagligen - muggen!
Vi har bara en toalett och den är mitt i lokalen med bara en tunn dörr. Vad man än kan tänka sig göra där inne så hörs (och luktar) det ut till alla. Så en viss skitplanering måste man göra. Men dagar som idag när jag lyckats föräta mig på chili con carne till lunch är det inte skoj. Det brummar och trycker på, en laddning i pipen kan man säga. Fan jag får nog svälja min stolthet eller smita iväg på närmaste café... shit.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har faktiskt tänkt på det när jag har hälsat på dig på jobbet. Hos oss har vi dubbla dörrar - skönt :)

8:55 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se