Wednesday, January 11, 2006

Sjuk/skolk?


Fan vad jag e less på allt. Kanske är det vintern, kanske uttråkad, kanske 30-års kris. Ja. egentligen vet jag ju vad jag mår dåligt över men jag är så trött på att min hjärna bygger kriser och skam som inte är sann. Haha, lite rim där.

Nä men seriöst, mitt stora problem är att jag överdriver, förstorar och dramatiserar småsaker så att de till slut blir stora problem. Mitt kontrolltorn är fullt medvetet om problematiken men resten av lillkrisarn har fortfarande för livlig fantasi och målar gärna fan på väggen.

Igår var jag så less på allt att jag stannade hemma. Visserligen tog jag med jobb hem och fick en del gjort men jag kunde bara inte förmå mig till att lämna lägenheten. Är det skolk eller kan vi kalla det själavård...?

Hursom, jag är åter på jobbet och skall nog pigga upp mig med en sväng till IKEA idag. Korv, servetter och värmeljus funkar allt som oftast.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se