Monday, March 06, 2006

Hello hey


Kanske är jag helt ute och snurrar men är hon inte ganska skön ändå. Visst hon flaschar sig ibland och "glömmer" svenskan emellanåt. Ändå måste jag respektera henne, är ganska övertygad om att vissa snedsted och elaka rykten är verket av en skicklig publicist och en genomtänkt pr-plan. Visst, kanske är jag arbetsskadad men inga av dessa övertramp har ju egentligen skadat varken henne eller hennes karriär utan snarare medverkat till myten om den bystiga blondinen från Bollnäs som frotterar sig med kändisar och idkar oralsex på offentliga platser.
Någonstans tror jag att hon kör racet när hon fortfarande kan, tjänar ihop lite big bucks och skrattar hela vägen till banken tillsammans med en man som helt och hållet är involverad och har godkänt hela planen.

Oavsett om jag har rätt eller fel utnämner jag denna dag till Victoria Siverstedt-dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se