Tuesday, March 07, 2006

Nu har det hänt

Jag har klippt av mig håret. Har haft det i tanken ett tag men nu på lunchen slog jag till. Valet stog mellan ett långt "big brother hår" (om jag hade orkat fixa med det alltså) av tvivelaktig kvalitet eller ett kort välklippt friskt hår med lite mindre glamour.

Men jag är ju ändå 30-års krisarn så jag antar att håret kommer bli kortare och kortare tills jag har ett permanentat blått barr. Sagt och gjort. Nu sitter jag här med håret 20 cm kortare och är rätt nöjd. Skall bli spännande att prova lite nya frisyrer nu när det är lättare att hantera.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Foto please!

6:40 AM  
Blogger Venke said...

Ja! Bild!

7:54 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Ja någon gång skall jag ju outa mig eller helt enkelt gå ur garderoben men inte riktigt ännu. Jag får sms:a i stället.

8:02 AM  
Blogger hanna said...

BIIILD. NU!

5:56 AM  
Blogger hanna said...

Mms:a till din mailadress och ladda upp här. Vi vill seee!

5:57 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Ehe, det var lite för tekniskt för mig...

Har för övrigt en bad hairday idag. Fixar en bild när jag är riktigt snygg. Så snygg som bara jag kan vara :)

7:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

BRA. Ser fram emot det. Och det är inte svårt, jag supportar gärna på icq!

5:37 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se