Tuesday, March 28, 2006

Tack för en fantastisk helg!


Kära exsambo,

vilket gästabud. Det har ätits, promenerats, ätits och pratats. Underbart innehåll på en helg i storstaden. Jag tackar bockar och hoppas jag får komma åter.

Och ni andra damer (och herren) ni blir bara snyggare för varje gång jag kommer och hälsar på. Ni tillsammans växer på alla ledder, runt mage och i omtanke och intelligens.

Nu är jag åter i mina gamla spår och skall ta era uppmaningar från Grill i söndags med mig.

Tack och på återseende!

5 Comments:

Blogger hanna said...

Puss :)

11:20 AM  
Blogger Henke said...

Go grrl! RIOT ;-)

1:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack själv!

Jag känner att det faktiskt är dags för dig och din man att ta ert pick och pack och dra österut. Det är inte ok att ni bor där ni bor...

2:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Glömde säga att jag hoppas att du vet att du är välkommen igen när du vill.

Puss!

2:24 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Jag dyker upp när man minst anar det...

6:00 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se