Tuesday, December 12, 2006

Jag har en störning

... antagligen har jag flera men denna blir bara mer och mer tydlig. I söndags satt jag hemma och hade tråkigt. Hade suttit hemma och organiserat min sminklåda (?!) på lördagskvällen och vaknade nykter och utvilad klockan nio. Vill bara poängtera att jag inte alltid gör det utan jag hade varit i Skatås och gått en mil och fått så saftiga blåsor att partyklackarna inte gick på.
Hur som helst, på söndagskvällen spenderade jag ungefär 5 timmar med att organisera en god väns garderob - och jag älskar det. Jag mår så bra av att slänga, tänka ut förvaringslösningar och lägga sorterade saker i raka högar, även om det inte är mina saker.
Är jag galen? Är mitt liv så kaotiskt att det är ett desperat rop på kontroll? Vad vet jag. Men jag är glad, min kompis är glad och garderoben är glad. Då kan det väl inte skada?

PS På onsdag skall vi ta hennes pappershögar :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

..tjääärlek!!

Du är typ bäst.

& ja, jag får duckar fortfarande inför faktumet att du ska flytta..

Men jag ska oxå röra på mig så.. ;)

Nya tider! Spännande tider!! :D

9:46 AM  
Blogger Venke said...

Jag är precis som du baby, älskar sortering och arkivering!

9:58 AM  
Blogger maria said...

Låter helt grymt, när kommer du hem till mig björne?! :)

10:15 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se