Wednesday, November 29, 2006

Mediasökning

Ibland förundras jag över porrens förmåga att ta sin in i allas vår vardag på de mest finurliga och sällan diskreta sätt. Jag är ingen porrmotståndare men det finns en tid och plats för allt. Jag tycker att porr gott kan finnas att tillgå på begäran men jag vill inte ha det kastat i ansiktet dagligen.
Komediserier på tv - lite naket, dokusåpa - mycket naket, kvällsblaskor - mycket naket, sport - lite naket osv.

Det slog mig idag när jag jobbade på en medielista. I varje söktjänst jag har att tillgå på jobbet dök Fibban och andra godingar upp hela tiden när jag sökte på bil/motor medier. Inte för att det gör ont direkt men när skall ni män sluta hävda att ni läser porrblaskorna "för artiklarna". Och om jag nu kontaktar även dessa "motorintresserade" tidningar för min kund, hur skall jag förklara eventuella artiklar med deras varumärke mitt mellan särade skrev och yppiga damer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se