Friday, October 20, 2006

Gôtt är det!


Helgen stundar och jag ser fram emot vila och kalas. Idag blir det en snabb 5 kilometer efter jobbet uppe i Skatås (jag går, en dam springer aldrig ;)), sen blir det filmkväll med lång blondin vid namn CC.

Lördag morgon startar klockan 10 med Hornbachbesök, promenad och spotlight jakt med annan lång blondin, K.
Svida om till galadress och sedan middag i F:s enorma våning i Vasastan. Skumpan brukar glittra från kristallkronorna redan klockan 21.Ser fram emot det!

På söndag skall det tvättas och kollas på tv. Inget annat. Gilbert och jag skall hänga hela dagen och kanske vägra annat än pyjamas.

Najs eh?

3 Comments:

Blogger hanna said...

SJUKT najs! Ha en skön helg snyggo.
Önskar jag kunde hänga med, skulle behöva lite partaj med dig!

12:47 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Vi skall nog hinna partaja. Måste komma förbi Sth innan jag emmigrerar.

1:29 AM  
Blogger Venke said...

Ja! Det måste du verkligen!

2:40 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se