Thursday, October 05, 2006

Avskyr konferenser


30-års krisarn har vaknat. Jag skall på jobbkonferens i helgen. Visst skall det bli jätteroligt men ändå får jag lite ångest. Det brukar vara sådan sprithets på våra konferenser så det är svårt at ta det måttligt. Ja jag vet att jag är vuxen och kan bestämma själv men jag faller för tjajet och tar ett glas till. Och som de flesta säger jag så mycket dumheter när jag är full och det är trist när det är kollegor och inte kompisar med. Ger en del ångest. En gång höll jag en lång utläggning om vilka loosers tjejer är som sätter in silikonbröst. Fick sedan reda på att två av mina Stockholmskollegor har just sillisar. Hyfsat pinsamt men jag har fler liknande storys att bjuda på.

Förra konferensen smög jag runt med en cola med sugrör och drinkpinne och låtsades dricka rom och cola. Patetiskt eller hur men det fungerade i alla fall. Får nog testa det igen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

..bejbi!! du är aldrig pinsam, och vad är det du brukar säga till mig?

du har ju inte dödat ngn, eller gjort ngt kriminellt.. :P

drar ut och jobbar på fredag, men nästa vecka är det du och jag!

påk,
Carin

9:46 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se