Friday, October 13, 2006

Kort resumé

Puhh, nu är det över. Jag hann inte riktigt få fram all den kritik och alla goa lines som jag hade tänkt men jag får ändå som jag vill.

Bitchen blev lite tjurig och hade nog inte alls tänkt hjälpa till men min vd och personalchefen sa bara att det var ruskigt tråkigt, bla bla bla, men vem kan argumentera med livet och kärleken. Självklart vill de hjälpa mig på alla sätt och göra det enkelt för mig formellt och referensmässigt nu när jag sa till i god till och är villig att hjälpa dem genom att inte bara dra idag typ. Jag hade velat vara hårdare men jag föll för allt smicker och fick ju det jag vill ha. Känns jäkligt skönt att kunna vara ärlig och tala öppet om det här äventyret som upptar så mycket av min hjärna.

Förresten, stort tack alla som stöttat och peppat!!!!!
I'm nothing without you!

2 Comments:

Blogger Venke said...

Skönt att allt är avklarat nu! :)

3:11 AM  
Blogger hanna said...

Galet. Men du är cool! Grattis!

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se