Tuesday, October 10, 2006

Fuckoff

Fick en fråga som jag kanske måste klargöra. Nej jag har inte sagt upp mig, men jag gör det på fredag. Vi har fått en ny byråchef i Götet. Ingen mindre än kärringen herself (ni vet vem jag menar) skall chefa här nu. Behöver jag säga att det bara gjorde mitt beslut enklare. Hade jag kunnat läsa i tebladen i min mugg hade det stått Hauge, allt pekar åt samma håll just nu. Den nya byråchefen har kallat alla till utvecklingssamtal på fredag och jag kan inte se att jag kan sitta igenom det och höra planerna för framtiden utan att säga som det är. Jag har nu i en veckas tid myst och gottat mig över detta möte när jag äntligen säger upp mig. Sweet!

Eller som min underbara kollega M sa på kickoffen i helgen. Krisarn, detta är fan ingen kickoff, för dig är det en fuckoff!

5 Comments:

Blogger hanna said...

Du är den coolaste! Ser fram emot en rapport på fredag! :D

4:55 AM  
Blogger Venke said...

Fan vad härligt! Men du, du borde försöka få dem att kicka dig så att du inte får massa straffdagar på A-kassan...

9:25 AM  
Blogger Henke said...

Åååååh, du bara måste utnyttja läget här!

Gå in i utvecklingssamtalet och rådissa allt hon står för och sabla ner henne totalt i stövlarna. Sen säger du bara lugnt. "I don't need this shit - I QUIT!". Tada!

2:41 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Ganska gott läge eller hur! Förstå att jag myst lite över detta. Men Venke, du har rätt. Bäst är ju att bli uppsagd. Men fan vad gott det hade varit att säga dra åt...

3:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det kan du ju säga ändå.
Ställ till med en scen, få henne att framstå som en satmara, få sparken som en martyr.. lev gött på dinerosen och flytta till landet i väst!

Hoppas du får det kul på fredag!

6:29 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se