Monday, October 16, 2006

Nya kriser!


Nu är det ingen återvändo!
Jag skall lämna nära och kära, kompisar och familj.
Jag skall flytta till en lite håla och vara beroende av någon annan.

Skall jag sälja min lägenhet eller hyra ut den till ngn som kanske förstör den.
Skall jag sälja allt eller släpa med mig allt till Haugesund?
Skall jag skriva mig i Norge eller Sverige. A-kassa, jobbsökeri och bostadsförsäljning påverkas av detta.
Hur säljer man en bil?

Så mycket myndigheter, så mycket byråkrati att jag blir alldeles svettig.

Det är skönt att inte ha ngn återvändo men det ger bara tusen nya praktiska frågor - jag krisar!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shit vad det här är spännande Sara! Det här kommer bli ett sånt äventyr för er.. är övertygad om att ni gör helt rätt!
GO Norway!

1:23 AM  
Blogger maria said...

Gud vad kul Sara! Total new-start lixom! i norge tjänar man ju bra med pengar, och inte är det långt från norge till sverige, herregud nej. Spännande, spännande
Vi önskar er all lycka till!
/maria nino och lilla alessia

1:15 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se