Friday, November 17, 2006

Fredagsöl, som kom av sig...

Det är sådana här dagar jag saknar er Stockholmstjejer som mest. Jag har haft ett litet hål i hjärtat sen jag flyttade men ibland spricker det upp i sömmarna. Damerna i staden där jag bor har lite andra preferenser på fredagskvällarna och ibland känns det lite tråkigt.

Idag till exempel. Det är fredag, jag mår skitbra och är lite sugen på alkohol, sugrör och mingel. Vi hade vinlunch på jobbet och det gör ju att även Krisarns kriser flyger ut ur kroppen och sätter sig i tryggt förvar hos morgondagen. Men vad skall jag hitta på? A sitter i Norge och gör något annat kul, min älskade L skall föda barn i förrgår, C jobbar, L&K hänger sig åt fredagsmys med sina snubbar. E har besök från Norrland och tragiskt nog är till och med mor & far på kalas i kväll.

Jag är partysugen och övergiven... vad skulle jag hit och göra...


PS, det blir M2 som säljer min lägenhet, Gilbert gillade Mäklaren och då blir det så

/Irrationell köpare No1

3 Comments:

Blogger maria said...

Du fick en vinlunch, vafan. Inte gnälla. Själv sitter man med sina kokta morötter - fredagsöl, vad är det nu igen?! ;)

*ljuger lite, tänkte kanske prova ikväll :) *

7:35 AM  
Blogger Venke said...

Åh, du skulle varit här. Vi fredagsölade med quiz av Henke B på Cobra och jag vann :) Kolla din inbox för skvaller från kvällen.

3:51 PM  
Blogger hanna said...

Hm. Det skvallret vill jag också ha! :D
Men du, ta tåget upp nu. Vi ska vina ikväll!

7:21 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se