Tuesday, January 17, 2006

Nya 30-års kris bevis!



Jo det var ju det där med 30-års kris. Jag fick ett ryck före jul och tatuerade mig. Det är visserligen inget nytt eftersom jag hade en minitatuering på baken innan. Tanken var att göra en jättedrake på sidan av ryggen. Så underbart härligt pubertalt, jag vet. Tack och lov gick inte det. Var tvungen att flytta ner den och göra den över den gamla i stället, för estetikens skull. För många är ju inte en fet drake på stjärten = estetiskt men jag var bara tvungen. Så efter nästan 2 och en halv timma slingrar den sig nu upp mot midjan och är jättefin. Min mamma skulle dö om hon såg den men de få gånger jag speglar mig bakifrån naken är jag allt bra glad trots drakens vacka omgivning med gropar och cellisar.

Viva la 30-års kris!

(bilden är inte på min tatuering men den liknar den)

2 Comments:

Blogger hanna said...

Kom igen nurå. Vill ju se en bild på DIN drake! :D

1:24 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Well, hehe, one day...one day

2:12 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se