Wednesday, February 08, 2006

Drive a lobster?



Idag är det en sån där bra dag när det går så som jag önskar. Bara en sak som stör mig och den verkligen stööör mig. Jag är en fegis, en riktig fegis. Jag hade inte trott det om mig själv, tycker jag brukar hoppa på både det ena och det andra (med varierande resultat) och testa grejer men inte idag. Hade chansen att köra en Hummer (inte den man äter). Den var ett riktigt as. Säkert lika bred som jag är lång (vilket ju inte säger så mycket iofs). Miljökämpen säger mig att det är fel, fel, fel men Björne i mig säger såååå cool. Vi har den till ett event på jobbet och jag var ute och hämtade den från stripningen. "Skall du inte ta en sväng?" sa killen jag hade med mig. Till saken hör att jag tog mitt körkort i oktober och tar fortfarande en trottoarkant här och där. Helt ok med tanke på leksaksbilen jag kör till vardags med detta monster, detta DYRA monster. Jag avböjde, och jag ångrar mig...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se