Friday, January 20, 2006

Jag har blivit taggad av Hanna

Jag har blivit taggad av Hanna

Jag är så inte bra på bloggspråk men tydligen har jag blivi taggad och gissar och tror att jag skall svara på nedanstående frågor. Jag är en lydig och fin flicka och gör som jag blir tillsagd.

Four jobs you have had in your life:

1. Sålt mackor i tunnelbanan
2. PR assistent
3. Turnéledare
4. Kontorschef

Four movies you could watch over and over:

1. Bridget Jones
2. American Pie
3. Austin Powers
4. Sagan om ringen

Four places you have lived:

1. Göteborg
2. Klagenfurt, Österrike
3. Southampton, England
4. Stockholm

Four TV shows you love to watch:

1. CSI
2. Vänner
3. Grattis världen
4. Pimp my ride

Four places you have been on vacation:

1. New York
2. Siam Reap
3. Malmköping
4. Gili Islands

Four websites you visit daily:

1. hitta.se
2. Google
3. Expressen
4. WorldClass

Four of your favorite foods:

1. Kött
2. Sås
3. English Fries
4. Sushi

Four places you would rather be right now:

1. En strand i Thailand
2. New York
3. I skidbacken
4. Under täcket

Four bloggers you are tagging:

1. Zvammel
2. Marie
3. Venke
4. Henke

Vad gör man nu?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se