Wednesday, January 18, 2006

Krisarn har gjort det igen


Hur i hela friden lyckas jag?
Har en inte fantastisk fysik men jag är stark och envis och brukar kunna manövrera på små ytor trots min väl tilltagna bakdel. Men jag har för andra (!!) gången lyckats fastna under alla prylar på lagret. Jobbar på en byrå som ibland kräver att jag åker ut på lagret och hämtar grejor till event. Självklart ligger alltid det jag skall ha längst in, underst. Så efter att ha sick-sackat mellan kartonger, klättrat över 10 bagagevagnar (på hjul - känn på den) och prånglat mig ner mellan pallar med shakers lyckades jag trilla ner i en frys och fastna under skjutlocket. Så där ligger jag, blåslagen, kall och funderar på hur det gick till.
Denna gången kunde jag under hysteriskt skratt ta mig upp, över och ut (faktiskt med det jag kom för). Det har dock inte alltid varit fallet så numera är jag alltid utrustad med mobiltelefon och förvarnar någon praktikant på kontoret innan jag ger mig ut på mina lagerutflykter.

5 Comments:

Blogger hanna said...

Fyfaaan vad du är rolig! Sitter här och ser framför mig hur du ligger i en frysbox och fnissar :D *tårögd*

7:33 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Ja vad skall man göra, situationer som dem hamnar bara jag i.

7:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du är guld tjejen!
Fan vad roligt att du börjat blogga! Och välskrivet dessutom.

Puss!

7:52 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Välskrivet och välskrivet... känns som jag mest blajar fritt. Men eftersom klantigheter och bajs är en del av min vardag får jag helt enkelt bjuda på det...

7:58 AM  
Blogger hanna said...

Hörru klanto! Du har blivit taggad!

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se