Thursday, April 20, 2006

Vad gnäller jag för...?



Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag men det har inte funnits tid.

Jag tänker inte ägna några fler spaltmetrar på att klaga över mitt jobb eller min nära stående utbrändhet utan idag är det sol i sinne sol gäller.

Jag har fått det största Grattiskort jag någonsin skådat!

Hur skall man kunna må dåligt när man har vänner som mina. De är lyhörda, kreativa, omtänksamma och generösa. De vet precis när de skall skicka ett uppmuntrande ord och gilla en lite extra. Hur de står ut med att bara få negativ energi tillbaka är ett mysterium för mig men jag väljer att blunda för det och njuter av kärleken. En liten tår av lycka trillar faktiskt ner för min instabila kind just nu (tur att jag väntar med att blogga tills jag är ensam på jobbet).

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Henke, Venke, Hanna och Zandra.
Ni är sjukt snygga, smarta, starka, har öron i hjärtat och sol över era huvuden.

4 Comments:

Blogger Henke said...

Krisarn, du är bäst!

Läs kortet varje morgon så går dagen lättare :D

10:05 AM  
Blogger Venke said...

Nu var det jag som fick en tår i ögat....

12:37 AM  
Blogger hanna said...

Enkelt med folk man bara inte kan låta bli att älska förstår du väl! :D

Hoppas du får en grym fredag! Puss!

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Låt det stå och sjunga på skrivbordet när chefen är dum och du saknar kramar!

2:04 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se