Friday, February 10, 2006

Är det vår?


Någonting har hänt med min libido igen. Jag har varit här förr och är här igen. En ganska bra men förvirrande och frustrerande känsla.
Jag går omkring och är sugen helt enkelt. Knopparna blommar, vätskorna flödar och blodet pirrar. Jag kastar lystna blickar omkring mig på män i alla åldrar, storlekar, färger och former. Kan det vara så att snusktanten har gjort sin come back?

Min bättre hälft jobbar konstiga tider så nu ses vi bara varannan helg. Vet inte riktigt hur jag skall kanalisera den känsla som ju ändå måste vara en hyllning till kärleken. Tror det bästa är att åka hem, undvika alla underbara, men ej tillåtna, män och vänta in den stora kärleken som har ett gediget arbete att utföra...

Trevlig helg helt enkelt!

Veckans ordspråk: En bra kvinna reder sig själv!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I know!!!

Jag just varit på after work. Precis när jag, som en dygdig flicka bör, dessutom packar ihop mina saker och sveper sista klunken öl för att gå hem.. så kommer det fram en underbar liten varelse och överöser mig med uppmärksamhet som jag slickar i mig tacksamt som en gräddesugen katt. Men men, ikväll är det inte ligga med små läckra blondiner i 20-årsålder som står på menyn.. utan tunnbrörulle, ligga och blogga och sedan sussa själv med fästman bortrest i vanlig ordning.

Well well. Barnen svälter i Afrika. Så I guess att att det är fult å klaga...

2:20 PM  
Blogger hanna said...

Något annat att andas häftigt åt...
http://stildiktaturendeluxe.blogspot.com/2006/02/slyngelns-hello-fem-i-topp.html

3:26 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se