Tuesday, August 08, 2006

Två snabba veckor

Tänk att två veckor kan gå så fort. Efter risigt väder, gott vin och goda vänner är jag åter på jobbet. Tänk bara vad mycket det lyckas samlas på hög här två veckor i juli, märkligt.

Hur som helst så hade jag en skön krisfri semester i Bilbao. Ett fantastiskt bröllopp var det med minst 6 nationaliteter (sen tog Riojan över och kroppsspråket tog vid) tokiga svärmödrar, gräsrökande basker, vackra kläder och massor av kärlek. När bruden förklarade att bussen från lokalen skulle gå halv fem på morgonen (det gick inte att ta sig därigfrån själv) undrade man hur tusan vi skulle orka hela natten med gravida kvinnor och småbarnsföräldrar i gänget. Men tji fick vi, när det var dags att åka hem undrade vi vart alla timmar tagit vägen. Vi orkade dock inte följa med bruden, brudgummen (oh ja, de var med till absoluta slutet) och deras vänner på efterfest uppe i bergen utan tog denna buss till Metron. De slutar aldrig festa dessa basker.

Så om det nu vill sig som jag planerat är det tre arbetsveckor till och sedan lite mer semester.

Counting 3..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://www.bridalwave.tv/2006/08/frock_horror_24.html

Kolla, jag har hittat en brudklänning till dig!!

6:19 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Oaaahhhhhh jag tror jag dör!

6:28 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se