Thursday, July 20, 2006

10 timmar kvar till semestern


Nu är det ungefär 1 och 3/4 dag kvar till semestern. För de flesta har halva sommaren gått men min har inte hunnit starta. Jag är lika blek som jag var i november och en endaste dag har jag njutit av salta bad och strand. Men de närmaste två veckorna är bara mina!

Krisarn i mig säger "tror fan att solen är slut nu lagom till jag är ledig".
Exempel på var min bitterhet kommer från: tog en kompdag en fredag för ett tag sen och från att ha varit 25-30 grader i en vecka regnade det fredag-söndag. Väl tillbaka på kontoret var vi tillbaka på 25-30 grader ytterligare två veckor. Vem har jag gjort något ont för att så demonstrativt straffas av vädergudarna och alltings jävlighet?

Björne i mig sjunger "semester, semester, Bilbao 1 vecka, semester, kalla drinkar, avstängd mobil"


Gillar den där Björne, tar henne med mig till vattnet och lämnar 30-års krisarn i vassen.

Glad sommar!!!!

2 Comments:

Blogger Venke said...

Jag älskar den där Björne! Jäkligt bra tjej som förtjänar solsemester! Lämna Krisarn i Götet.

6:35 AM  
Blogger hanna said...

Klart det blir sol. No worries :)

1:37 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se