Thursday, June 15, 2006

Volvo S80


Jag är verkligen inget motorfreak men jag ser snart bara bilbilder på min blogg. The world has gone mad!

Här kommer i alla fall ytterligare en.
Företaget jag jobbar på är ganska insyltade i det lilla eventet Volvo Ocean Race. När de i onsdags natt hade en förarkris och skulle hämta 10 st sprajlans nya Volvo S80 V8 motor från fabriken ryckte jag såklart in. Kände mig som en liten loppa i detta monster till bil där min Yaris går in i baksätet typ. Vågade inte riktigt bränna gummi med tanke på vad bilen är värd, jag har aldrig innan kört automat och att jag haft mitt körkort sedan i höstas men när man gasade var det som att få en hästspark i ryggen. Gångarna i parkeringsgaraget gav mig en ganska skön hjärtklappning då avståndsvarnaren pep som besatt. Coolt!

A har aldrig varit så avis...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se