Friday, May 12, 2006

Bäbisregn

Hej igen,

känner att jag inte hunnit skriva här på evigheter. Jag skall bättra mig. Skulle prcis skriva att det som inte har hänt så mycket men det har det ju faktiskt. Igår fick världens bästa Hanna och Lars en liten Frank på Danderys sjukhus. Allt verkar ha gått bra och vi väntar på läng, vikt och andra viktiga detaljer. Mycket välkommen skall du vara Frank.

Mindre än 12 timmar senare blir jag faster. Min enda bror har fått sitt första barn. Vet bara att det är en pojke och inget mer. Nybliva mamma Tina kämpade och var jätteduktig enligt utsago. Pojken, som ännu inte har något namn, mådde inte så bra när han föddes utan doktorn fick komma. Men första diagnosen var att han var utmattad efter förlossningen och sedan kom igång.
Så nu väntar jag spänt på att min bror skall ringa och berätta mer.

För att ytterligare spä på bebishypen skall jag idag träffa en gammal vän som fick sin Wilma i januari och vi har inte träffats på två år så det skall också bli spännande.

Men det blir bara bättre. Min underbara vän L har precis berättat att hon är gravid och skall ha barn i november. Stort Grattis!

1 Comments:

Blogger hanna said...

Tusen tack för gratulationerna och STORT GRATTIS till dig! Hörde att det blev en Erik! :)

Och om L är den L jag tror att det är så grattar jag också! HÄFTIGT! :D

2:42 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se