Monday, May 29, 2006

Bröllopp

En av mina underbara barndomsvänner gifte sig i lördags. Det var vitt, det var kyrka, det var en påtänd präst och fulla bröder. Det var musik, det var dans och det var långa ospännande tal. Det var snittar, det var skumpa och det var fri bar. Det var vackra klänningar, det var friserade hår och det var en lång natt. Det var prewedding ångest, det var bakisångest och det var framtidsångest

Min sambo och jag var värdpar och har under en veckas tid inte gjort annat än skrivit program, vikt servetter och burit bord. Det var en härlig kväll men nu är det ganska skönt att det är över.

Förra veckan innehöll två galna fester, utveckligssamtal och besök av långväga gäster. Det är nästan skönt att det är måndag så man får lägga sig nykter, kolla på tv och mysa med brorssonen Erik.

Till midsommar har jag nog sovit ikapp och är på gång igen.

5 Comments:

Blogger hanna said...

Hahaha! Jag blir avundsjuuuk! Fast jag drack ju iofs ett glas vin igår, så snart är jag på banan igen!

10:54 AM  
Blogger 30-års krisarn said...

Haha, in i dimman bara! Hur kändes det?

3:05 AM  
Blogger Venke said...

Har du inga bilder? Vill se hur snygga ni var!

3:37 PM  
Blogger 30-års krisarn said...

Jomen, det kommer. Hann dock inte ta så mycket bilder då våra uppgifter som värdar låg vid alla bra fototillfäållen. Lite synd, men jag skall nog ha en bild på oss i alla fall.

12:13 AM  
Blogger hanna said...

Det var UNDERBART!

10:40 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se